Tytuł szkolenia

Promocja czytelnictwa – tradycyjne oraz nowoczesne formy i metody upowszechniania czytelnictwa

Cena regularna
45.00 zł
Sylwia Stolarczyk
Autor szkolenia Sylwia Stolarczyk
nauczycielka języka polskiego, doktorantka na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, autorka...

nauczycielka języka polskiego, doktorantka na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, autorka...

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Sylwia Stolarczyk
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich pedagogów, którzy są zaniepokojeni niskim poziomem czytelnictwa wśród ich wychowanków. Szczególnie wiele inspirujących pomysłów dostarczy on dyrektorom szkoły, nauczycielom języka polskiego, szkolnym bibliotekarzom oraz wychowawcom. Jeżeli zależy Ci, aby Twoi uczniowie zaczęli czytać szkolne lektury i inne książki, to ten kurs z pewnością jest dla Ciebie.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu poznasz przyczyny niskiego poziomu czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Dowiesz się, co tak naprawdę lubią czytać młodzi ludzie, jeżeli już zdecydują się sięgnąć po książkę.

Korzystając z kursu otrzymasz praktyczne wskazówki jak przeprowadzić długoterminową kampanię promocji czytelnictwa w Twojej szkole oraz poznasz różnorodne metody i formy pracy, które z pewnością zachęcą uczniów do czytania książek. 

Co znajduje się w kursie?

W pierwszej części kursu zostały przedstawione wyniki badań dotyczące stanu czytelnictwa wśród Polaków, a także szczegółowe dane o czytelnictwie wśród dzieci i młodzieży w wieku szkolnych. Podczas kursu dowiesz się, które książki cieszą się największą popularnością wśród młodych ludzi, jakie korzyści płyną z czytania książek oraz kim jest czytelnik XXI wieku.

W drugiej części kursu zapoznasz się z wieloma inspirującymi pomysłami mającymi na celu promocję czytelnictwa w Twojej szkole. Poznasz także wiele narzędzi internetowych, które okażą się przydatne w pracy z uczniami na lekcjach języka polskiego, zajęciach bibliotecznych czy godzinach wychowawczych.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    STAN CZYTELNICTWA W POLSCE
    STAN CZYTELNICTWA W POLSCE
  • 03
    CO LUBIĄ CZYTAĆ POLACY?
    CO LUBIĄ CZYTAĆ POLACY?
  • 04
    POZIOM CZYTELNICTWA WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
    POZIOM CZYTELNICTWA WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
  • 05
    DLACZEGO UCZNIOWIE NIE LUBIĄ CZYTAĆ KSIĄŻEK?
    DLACZEGO UCZNIOWIE NIE LUBIĄ CZYTAĆ KSIĄŻEK?
  • 06
    KONSEKWENCJE NIECZYTANIA KSIĄŻEK
    KONSEKWENCJE NIECZYTANIA KSIĄŻEK
  • 07
    CO LUBIĄ CZYTAĆ UCZNIOWIE?
    CO LUBIĄ CZYTAĆ UCZNIOWIE?
  • 08
    POZYTYWNE SKUTKI CZYTANIA KSIĄŻEK
    POZYTYWNE SKUTKI CZYTANIA KSIĄŻEK
  • 09
    CZYTELNIK XXI WIEKU 
    CZYTELNIK XXI WIEKU 
  • 10
    O ZAANGAŻOWANIU CAŁEJ SPOLECZNOŚCI SZKOLNEJ W PROMOCJĘ CZYTELNICTWA
    O ZAANGAŻOWANIU CAŁEJ SPOLECZNOŚCI SZKOLNEJ W PROMOCJĘ CZYTELNICTWA
  • 11
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA POLONISTY
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA POLONISTY
  • 12
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 13
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA SZKOLNEGO BIBLIOTEKARZA
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA SZKOLNEGO BIBLIOTEKARZA
  • 14
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 15
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA WYCHOWAWCY
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – INSPIRACJA DLA WYCHOWAWCY
  • 16
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 17
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA KADRY NAUCZYCIELSKIEJ
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA KADRY NAUCZYCIELSKIEJ
  • 18
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA RODZICÓW
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA RODZICÓW
  • 19
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 20
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA UCZNIÓW
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – MOBILIZACJA UCZNIÓW
  • 21
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 22
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – AKCJE, KAMPANIE I IMPREZY CZYTELNICZE POZA MURAMI SZKOŁY
    PROMOCJA CZYTELNICTWA – AKCJE, KAMPANIE I IMPREZY CZYTELNICZE POZA MURAMI SZKOŁY
  • 23
    POMYSŁY
    POMYSŁY
  • 24
    ZAKOŃCZENIE
    ZAKOŃCZENIE
  • 25
    Certyfikat
    Certyfikat

Nauczycielka języka polskiego, doktorantka na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Interesuje się literaturą dwudziestolecia międzywojennego, a szczególnie poezją Marii Pawlikowskiej–Jasnorzewskiej. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską poświęconą motywom magicznym w twórczości krakowskiej poetki.

Przykładowe publikacje edukacyjne:

  • Język polski. Arkusze maturalne. Przykładowe arkusze egzaminacyjne, wydawnictwo Lingo, Warszawa 2018.
  • Współautorka publikacji Język polski. Egzamin ósmoklasisty. Przykładowe arkusze egzaminacyjne, wydawnictwo Lingo, Warszawa 2018.
  • Współautorka publikacji Język Polski. Quiz, wydawnictwo Seneka, Puck 2015.
  • Ćwiczenia z języka polskiego dla szóstoklasistów, wydawnictwo Lingo, Warszawa 2015.
  • Repetytorium z języka polskiego dla szóstoklasistów, wydawnictwo Lingo, Warszawa 2015.
  • Poradnik dla licealistów Matura ustna. Język Polski, portal studiowac.pl, Warszawa 2015.
  • Współautorska publikacji Szkolny słownik ortograficzny, wydawnictwo SBM, Warszawa 2013.
  • Publikacje inscenizacji dla dzieci: „Pierwszy dzień wiosny”, „Z komputerem bezpiecznie i mądrze” na portalu „Supernauczyciel”

Prywatnie miłośniczka naturalnej pielęgnacji urody, gimnastyki słowiańskiej i holistycznego podejścia do życia.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Promocja czytelnictwa – tradycyjne oraz nowoczesne formy i metody upowszechniania czytelnictwa"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie