Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl W co grają uczniowie?

W co grają uczniowie?
- Przyczyny podejmowania gier

Eliza Krzak

Przyczyny podejmowania gier

Uwaga!

Nie masz dostępu do tej lekcji. Zaloguj się lub kup kurs.

Dla kogo jest ten kurs?

Jesteś nauczycielką/em. Pracujesz z uczniami codziennie. Chcesz być dla nich kimś ważnym i najlepiej jak potrafisz przekazywać swoją wiedzę. Możliwe, że często czujesz się przez nich niezrozumiany. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje.

W takim razie ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu dowiesz się jakie Gry stosują uczniowie, by osiągnąć swoje cele. Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do zatrzymywania Gier. Otrzymasz też przykłady rozwiązywania sytuacji z Grą w tle w kontakcie z uczniami.

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z 3 rozdziałów poprzedzonych wprowadzeniem do tematyki Gier.

Dowiesz się w nich w jakie Gry możesz być wciągany przez swoich uczniów. Ale poznasz również sposoby na zatrzymanie tych Gier.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Wszyscy wchodzimy w różnego rodzaju Gry. Umiejętność ich rozpoznawania jest dlatego ważną umiejętnością. I może również przydać się poza szkołą.

W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z kursem Metody rozwiązywania konfliktów w szkole, który będzie niejako wprowadzeniem do tego szkolenia

  • Ważność kursu
  • Poziom szkolenia średni
  • Czas trwania 2 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • Wstęp   Darmowa lekcja
    • lekcja
  • Krótko o analizie transakcyjnej  
    • lekcja
  • Krótko o analizie transakcyjnej  
    • lekcja
  • Przyczyny podejmowania gier  
    • lekcja
  • Rodzaje gier wg Ken'a Ernst'a  
    • lekcja
  • Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?  
    • lekcja
  • Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?  
    • lekcja
  • Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?  
    • lekcja
  • Zasady wszystkich gier  
    • lekcja
  • Dialog  
    • lekcja
  • Rodzaje reakcji nauczyciela  
    • lekcja
  • Nauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwy  
    • lekcja
  • Nauczyciel męczennik  
    • lekcja
  • Nauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwy  
    • lekcja
  • Gry zakłócające spokój  
    • lekcja
  • Gry przerywające tok lekcji  
    • lekcja
  • Drażliwy  
    • lekcja
  • Głupi  
    • lekcja
  • Błazen  
    • lekcja
  • Niezdara  
    • lekcja
  • Zmuś mnie  
    • lekcja
  • Podsumowanie  
    • lekcja
  • Gry typu przestępczego  
    • lekcja
  • Policjanci i złodzieje  
    • lekcja
  • Chcę być wyrzucony  
    • lekcja
  • Wskazówki dla lepszego zrozumienia problemu  
    • lekcja
  • 9 stanów ego (na podstawie K. Ernsta) Zakończenie testem
    • test
  • Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.  
    • lekcja
  • Wada  
    • lekcja
  • Podsumowanie  
    • lekcja
  • Protest  
    • lekcja
  • Ubóstwo  
    • lekcja
  • Dlaczego Ty nie – tak, ale…  
    • lekcja
  • Spóźniony referat, drewniana noga Zakończenie testem
    • test
  • Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?  
    • lekcja
  • Odmiana – zastawianie pułapki.  
    • lekcja
  • Panna Muffet  
    • lekcja
  • Niech mają za swoje  
    • lekcja
  • Wyniosły i dumny  
    • lekcja
  • Zrób coś dla mnie  
    • lekcja
  • Pończocha  
    • lekcja
  • Gwałt Zakończenie testem
    • test
  • Zakończenie Pobranie certyfikatu
    • lekcja

 

 

Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.

Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.

Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.

Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją. 

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupełnić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"W co grają uczniowie?"

w wymiarze 2 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2018

Pieczątka szkolna24.pl i podpis dyrektora Urszula Marcinkowska

Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400