Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl W co grają uczniowie?

W co grają uczniowie?
- Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?

Eliza Krzak

Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?

Uwaga!

Nie masz dostępu do tej lekcji. Zaloguj się lub kup kurs.

Dla kogo jest ten kurs?

Jesteś nauczycielką/em. Pracujesz z uczniami codziennie. Chcesz być dla nich kimś ważnym i najlepiej jak potrafisz przekazywać swoją wiedzę. Możliwe, że często czujesz się przez nich niezrozumiany. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje.

W takim razie ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu dowiesz się jakie Gry stosują uczniowie, by osiągnąć swoje cele. Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do zatrzymywania Gier. Otrzymasz też przykłady rozwiązywania sytuacji z Grą w tle w kontakcie z uczniami.

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z 3 rozdziałów poprzedzonych wprowadzeniem do tematyki Gier.

Dowiesz się w nich w jakie Gry możesz być wciągany przez swoich uczniów. Ale poznasz również sposoby na zatrzymanie tych Gier.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Wszyscy wchodzimy w różnego rodzaju Gry. Umiejętność ich rozpoznawania jest dlatego ważną umiejętnością. I może również przydać się poza szkołą.

W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z kursem Metody rozwiązywania konfliktów w szkole, który będzie niejako wprowadzeniem do tego szkolenia

  • Ważność kursu
  • Poziom szkolenia średni
  • Czas trwania 2 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • Wstęp   Darmowa lekcja
    • lekcja
  • Krótko o analizie transakcyjnej  
    • lekcja
  • Krótko o analizie transakcyjnej  
    • lekcja
  • Przyczyny podejmowania gier  
    • lekcja
  • Rodzaje gier wg Ken'a Ernst'a  
    • lekcja
  • Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?  
    • lekcja
  • Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?  
    • lekcja
  • Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?  
    • lekcja
  • Zasady wszystkich gier  
    • lekcja
  • Dialog  
    • lekcja
  • Rodzaje reakcji nauczyciela  
    • lekcja
  • Nauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwy  
    • lekcja
  • Nauczyciel męczennik  
    • lekcja
  • Nauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwy  
    • lekcja
  • Gry zakłócające spokój  
    • lekcja
  • Gry przerywające tok lekcji  
    • lekcja
  • Drażliwy  
    • lekcja
  • Głupi  
    • lekcja
  • Błazen  
    • lekcja
  • Niezdara  
    • lekcja
  • Zmuś mnie  
    • lekcja
  • Podsumowanie  
    • lekcja
  • Gry typu przestępczego  
    • lekcja
  • Policjanci i złodzieje  
    • lekcja
  • Chcę być wyrzucony  
    • lekcja
  • Wskazówki dla lepszego zrozumienia problemu  
    • lekcja
  • 9 stanów ego (na podstawie K. Ernsta) Zakończenie testem
    • test
  • Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.  
    • lekcja
  • Wada  
    • lekcja
  • Podsumowanie  
    • lekcja
  • Protest  
    • lekcja
  • Ubóstwo  
    • lekcja
  • Dlaczego Ty nie – tak, ale…  
    • lekcja
  • Spóźniony referat, drewniana noga Zakończenie testem
    • test
  • Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?  
    • lekcja
  • Odmiana – zastawianie pułapki.  
    • lekcja
  • Panna Muffet  
    • lekcja
  • Niech mają za swoje  
    • lekcja
  • Wyniosły i dumny  
    • lekcja
  • Zrób coś dla mnie  
    • lekcja
  • Pończocha  
    • lekcja
  • Gwałt Zakończenie testem
    • test
  • Zakończenie Pobranie certyfikatu
    • lekcja

 

 

Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.

Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.

Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.

Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją. 

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupełnić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"W co grają uczniowie?"

w wymiarze 2 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2018

Pieczątka szkolna24.pl i podpis dyrektora Urszula Marcinkowska

Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400