Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w sytuacji kryzysowej
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest odpowiedzią na okoliczności w jakich znalazł się cały świat – czyli globalny kryzys zdrowotny, ta forma doskonalenia dedykowana jest głównie pedagogom i psychologom ponieważ to oni są realizatorami wsparcia psychologiczno – pedagogicznego, ale nie tylko bo i nauczycielom, kierownikom, wychowawcom, dyrektorom, , terapeutom, którzy chcą uzyskać informację na temat tego jak się odnaleźć w zaistniałej sytuacji i gdzie szukać wsparcia
Czego się nauczę?
- Zapoznasz się z najważniejszymi informacjami na temat tego jak realizować zadania pedagoga i psychologa w wirtualnej przestrzeni
- Dowiesz się jak wspierać nauczycieli, uczniów oraz rodziców,
- Poznasz podstawowe zagadnienia związane z interwencją kryzysową
- Poznasz rodzaje kryzysów oraz reakcji, interwencji i działań w odpowiedzi na daną sytuację kryzysową
- Poznasz sposoby rozwijania motywacji
- Dowiesz się czym jest rezyliencja i jak ją rozwijać
Co znajduje się w kursie?
- Gotowe narzędzia
- Przykłady ćwiczeń, zabaw do wykorzystania w pracy z uczniem
- Przykłady ćwiczeń służących samopoznaniu i rozwojowi
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Zadania pedagoga i psychologa realizowane zdalnieZadania pedagoga i psychologa realizowane zdalnie
-
03Ćwiczenie dla CiebieĆwiczenie dla Ciebie
-
04Rola pedagoga szkolnego w sytuacji kryzysowejRola pedagoga szkolnego w sytuacji kryzysowej
-
05Wsparcie psychologiczno – pedagogiczne udzielane rodzicomWsparcie psychologiczno – pedagogiczne udzielane rodzicom
-
06Interwencja kryzysowaInterwencja kryzysowa
-
07Sposoby reagowania i interwencji na sytuacje kryzysoweSposoby reagowania i interwencji na sytuacje kryzysowe
-
08Wspieranie nauczycieli przez pedagoga w ramach ppp w sytuacji kryzysuWspieranie nauczycieli przez pedagoga w ramach ppp w sytuacji kryzysu
-
09Trudne emocje – jak o nich rozmawiaćTrudne emocje – jak o nich rozmawiać
-
10Kwestionariusz rozmowy z rodzicami dotyczący diagnozy lęków dziecięcychKwestionariusz rozmowy z rodzicami dotyczący diagnozy lęków dziecięcych
-
11Ćwiczenia dla uczniów – sposoby radzenia sobie z lękiemĆwiczenia dla uczniów – sposoby radzenia sobie z lękiem
-
12MotywacjaMotywacja
-
13RezyliencjaRezyliencja
-
14Test sprężystości psychicznejTest sprężystości psychicznej
-
15Ćwiczenie optymizmuĆwiczenie optymizmu
Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.
We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.
Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.
Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?
W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.
Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.
Zapraszam serdecznie do moich kursów.