Tytuł szkolenia

Przedszkole od A do Z - vademecum wychowawcy przedszkolnego i żłobkowego

Cena regularna
45.00 zł
Ewa Janus
Autor szkolenia Ewa Janus
nauczycielka przedszkola, metodyk, pedagog przedszkolny, autorka programów wychowania przedszkolnego, materiałów dydaktycznych dla dzieci i...

nauczycielka przedszkola, metodyk, pedagog przedszkolny, autorka programów wychowania przedszkolnego, materiałów dydaktycznych dla dzieci i...

Podcast
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Ewa Janus
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Ten kurs jest dla wszystkich nauczycieli przedszkola, specjalistów pracujących z dzieckiem,  dyrektorów przedszkoli jak również asystentów i pomocy nauczyciela. Może być też pomocny jako wsparcie merytoryczne dla opiekunek w żłobku. W kursie przedstawiam najważniejsze zagadnienia z tematyki przedszkolnej, wraz ze szczegółowym ich opisem. Formuła „od A do Z” sprawia, że łatwo odnaleźć interesujące nas zagadnienia.  Kurs jest dla wszystkich osób pracujących z małymi dziećmi, ale najbardziej polecam go osobom, które dopiero rozpoczynają swoją pracę w edukacji.  

 

Czego się nauczę?

W trakcie kursu poznasz pracę przedszkola w telegraficznym skrócie – jego organizację, zagadnienia merytoryczne, wskazówki do pracy. Ten kurs, mam nadzieję, będzie trochę jak latarnia morska w gąszczu wielu zagadnień, problemów i obszarów, które otaczają nas jednocześnie po przekroczeniu progu przedszkola czy żłobka. Dzięki uporządkowanej strukturze, możesz wielokrotnie wracać do interesujących zagadnień, gdy akurat są potrzebne. Podzielę się też wskazówkami z własnego doświadczenia, w jaki sposób wspierać dzieci, organizować swoją pracę, budować koalicję z rodzicami i zespołem, po to, byś nie musiał/a powielać moich błędów.

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z części, odpowiadających kolejnym literom alfabetu i  dotyczących przygotowania teoretycznego, nawiązania do koncepcji pedagogicznych, organizacji pracy, zagadnień technicznych pracy nauczyciela, dokumentacji itp. Nie może zabraknąć również pomysłów na stworzenie narzędzi pomocnych w realizacji celów oraz przykładów jak je różnorodnie wykorzystać. Każdy moduł zawiera informacje, ćwiczenia, wskazówki i pytania do refleksji. W treści kursu znajdziesz też wiele odnośników do wartościowych stron internetowych i literatury dotyczącej poruszanej tematyki, filmów i nagrań oraz przykłady praktycznych rozwiązań. Do kursu dołączyłam też 5 podcastów, do których wysłuchania serdecznie zachęcam, gdyż zawierają treści poszerzające wiedzę zawartą w treści kursu oraz wiele praktycznych rozwiązań.

Ponadto, będziesz mógł/a sprawdzić swoją wiedzę w 5 krótkich minitestach oraz egzaminie końcowym, podsumowującym zdobytą podczas kursu wiedzę.

 

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    A jak ADAPTACJA
    A jak ADAPTACJA
  • 03
    B jak BEZPIECZEŃSTWO
    B jak BEZPIECZEŃSTWO
  • 04
    C jak CZŁOWIEK
    C jak CZŁOWIEK
  • 05
    D jak DALTOŃSKI PLAN
    D jak DALTOŃSKI PLAN
  • 06
    D jak DZIENNIK - podcast
    D jak DZIENNIK - podcast
  • 07
    E jak EKWIPUNEK
    E jak EKWIPUNEK
  • 08
    F jak FARBY
    F jak FARBY
  • 09
    G jak GOTOWOŚĆ SZKOLNA
    G jak GOTOWOŚĆ SZKOLNA
  • 10
    H jak HAŁAS
    H jak HAŁAS
  • 11
    I jak INTEGRACJA GRUPY
    I jak INTEGRACJA GRUPY
  • 12
    J jak JEDZENIE
    J jak JEDZENIE
  • 13
    K jak KONSEKWENCJE VS KARY
    K jak KONSEKWENCJE VS KARY
  • 14
    L jak LOGOPEDA
    L jak LOGOPEDA
  • 15
    Ł jak ŁADNE CZY BRZYDKIE
    Ł jak ŁADNE CZY BRZYDKIE
  • 16
    M jak MUZYKA
    M jak MUZYKA
  • 17
    M jak MOTYWACJA WEWNĘTRZNA - podcast
    M jak MOTYWACJA WEWNĘTRZNA - podcast
  • 18
    N jak NAGRODY
    N jak NAGRODY
  • 19
    N jak NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - podcast
    N jak NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - podcast
  • 20
    O jak OBSERWACJA DZIECKA
    O jak OBSERWACJA DZIECKA
  • 21
    P jak PLAN DNIA
    P jak PLAN DNIA
  • 22
    R jak RYTM PÓR ROKU, DNI TYGODNIA I MIESIĘCY
    R jak RYTM PÓR ROKU, DNI TYGODNIA I MIESIĘCY
  • 23
    S SWOBODNA ZABAWA
    S SWOBODNA ZABAWA
  • 24
    S jak STREFA NAJBLIŻSZEGO ROZWOJU - podcast
    S jak STREFA NAJBLIŻSZEGO ROZWOJU - podcast
  • 25
    T jak TREŚCI EDUKACYJNE
    T jak TREŚCI EDUKACYJNE
  • 26
    U jak UWAGA I UWAŻNOŚĆ
    U jak UWAGA I UWAŻNOŚĆ
  • 27
    W jak WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI
    W jak WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI
  • 28
    Y jak YETI CZYLI WSZYSCY O TYM SŁYSZELI, ALE NIKT NIE WIDZIAŁ
    Y jak YETI CZYLI WSZYSCY O TYM SŁYSZELI, ALE NIKT NIE WIDZIAŁ
  • 29
    Z jak ZAJĘCIA BADAWCZE
    Z jak ZAJĘCIA BADAWCZE
  • 30
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem nauczycielką przedszkola, ale również metodykiem, pedagogiem i terapeutą pedagogicznym. Na co dzień przede wszystkim wspieram merytorycznie kadrę Przedszkola Szkrabki w Warszawie, podsuwając wskazówki, metody aktywizujące dzieci i pobudzając do refleksji. W swojej pracy pedagogicznej łączę elementy wielu metod: planu daltońskiego, pedagogiki Montessorii, metody projektów badawczych itp. Doskonalę swój warsztat przede wszystkim w zakresie możliwości indywidualizowania pracy z dziećmi i wspierania dzieci zdolnych.

Od kilku lat współpracuję z wydawnictwami edukacyjnymi, pisząc programy wychowania przedszkolnego, podręczniki, tworząc pomoce dydaktyczne dla dzieci oraz materiały metodyczne dla nauczycieli.

Prowadzę warsztaty dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i rodziców, prezentując różne metody pracy z dzieckiem (przede wszystkim Plan Daltoński) oraz szerząc wiedzę na temat specyficznych trudności w uczeniu się (m.in. dysleksja).

Swoją wiedzą, doświadczeniem i materiałami dydaktycznymi dzielę się również na blogu www.przedszkolezpomyslem.pl.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Przedszkole od A do Z - vademecum wychowawcy przedszkolnego i żłobkowego"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie