Tytuł szkolenia

Bajkoterapia z elementami filozofii

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
59.00 zł
Ewa Janus
Autor szkolenia Ewa Janus
nauczycielka przedszkola, metodyk, pedagog przedszkolny, autorka programów wychowania przedszkolnego, materiałów dydaktycznych dla dzieci i...

nauczycielka przedszkola, metodyk, pedagog przedszkolny, autorka programów wychowania przedszkolnego, materiałów dydaktycznych dla dzieci i...

Webinar
5 za 3
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Ewa Janus
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Czy szukasz metod aktywizujących dzieci? Czy potrzebujesz wskazówek, w jaki sposób łączyć różnorodne treści edukacyjne, prowadzić nauczanie zintegrowane?  Czy chcesz rozwijać w dzieciach umiejętność samodzielnego myślenia i refleksji? Czy zależy Ci na rozwijaniu obszaru emocjonalno – społecznego dzieci? Czy jesteś nauczycielem przedszkola lub edukacji wczesnoszkolnej?

W takim razie ten kurs jest dla Ciebie, zapraszam.

 

Czego się nauczę?

W trakcie kursu poznasz zasady i zalety i związane zarówno z wykorzystaniem metody bajkoterapii jak i wprowadzania zagadnień filozoficznych w grupie dzieci.  Zyskasz wiedzę na temat tego, w jaki sposób zdiagnozować potrzeby grupy w obszarze emocjonalno – społecznym i na nie odpowiedzieć za pomocą bajkoterapii i odpowiednio dobranych zagadnień filozoficznych i etycznych. Dowiesz się, jak umiejętnie korzystać z gotowych scenariuszy i modyfikować je, by jak najlepiej służyły potrzebom dzieci oraz jak organizować pracę dzieci, zachęcać je do współpracy i angażować we wszystkie działania. 

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z kilku części, dotyczących kolejno: krótkiego wstępu teoretycznego, prezentacji praktycznych wskazówek oraz omówienia przykładowych scenariuszy wykorzystanych wcześniej w pracy z dziećmi. W kursie zawarłam również spis szeroko rozumianych zagadnień aksjologicznych, które moim zdaniem warto poruszyć z dziećmi.

W treści kursu znajdziesz też wiele odnośników do wartościowych stron internetowych i literatury dotyczącej poruszanej tematyki oraz przykłady praktycznych rozwiązań. Do kursu dołączyłam też  podcasty, do których wysłuchania serdecznie zachęcam, gdyż zawierają treści poszerzające wiedzę zawartą w treści kursu.

Ponadto, będziesz mógł/a sprawdzić swoją wiedzę w 5 krótkich minitestach oraz egzaminie końcowym, podsumowującym zdobytą podczas kursu wiedzę. Dzięki temu będziesz naprawdę profesjonalnie przygotowanym specjalistą, gotowym do pracy z grupą przedszkolną.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Webinar cz. 1
    Webinar cz. 1
  • 03
    Webinar cz. 2
    Webinar cz. 2
  • 04
    Podstawowe informacje o bajkoterapii + podcast Jak napisać dobrą bajkę filozoficzną?
    Podstawowe informacje o bajkoterapii + podcast Jak napisać dobrą bajkę filozoficzną?
  • 05
    Dojrzewanie emocjonalne i dziecięce lęki
    Dojrzewanie emocjonalne i dziecięce lęki
  • 06
    Zastosowanie bajkoterapii + podcast Jak diagnozować potrzeby grupy?
    Zastosowanie bajkoterapii + podcast Jak diagnozować potrzeby grupy?
  • 07
    Filozofia dla dzieci + podcast 3. Jak łączyć bajkoterapię z filozofią
    Filozofia dla dzieci + podcast 3. Jak łączyć bajkoterapię z filozofią
  • 08
    Sposób wprowadzania treści filozoficznych na zajęciach z dziećmi + podcast Stosowanie innych metod podczas zajęć
    Sposób wprowadzania treści filozoficznych na zajęciach z dziećmi + podcast Stosowanie innych metod podczas zajęć
  • 09
    Aksjologiczny wymiar zajęć
    Aksjologiczny wymiar zajęć
  • 10
    Jakie treści programowe warto ćwiczyć z dziećmi na zajęciach z elementami filozofii?
    Jakie treści programowe warto ćwiczyć z dziećmi na zajęciach z elementami filozofii?
  • 11
    Podstawowe zasady organizacji zajęć bajkoterapii z elementami filozofii i zadania nauczyciela + podcast Rola języka w poznawaniu świata
    Podstawowe zasady organizacji zajęć bajkoterapii z elementami filozofii i zadania nauczyciela + podcast Rola języka w poznawaniu świata
  • 12
    Jak skutecznie analizować procesy przebiegające podczas zajęć bajkoterapii z elementami filozofii?
    Jak skutecznie analizować procesy przebiegające podczas zajęć bajkoterapii z elementami filozofii?
  • 13
    Jakie pytania, pobudzające do refleksji, warto zadać sobie (lub we współpracy z innym nauczycielem) po zajęciach?
    Jakie pytania, pobudzające do refleksji, warto zadać sobie (lub we współpracy z innym nauczycielem) po zajęciach?
  • 14
    Scenariusz zajęć 1
    Scenariusz zajęć 1
  • 15
    Scenariusz zajęć 2
    Scenariusz zajęć 2
  • 16
    Scenariusz zajęć 3
    Scenariusz zajęć 3
  • 17
    Scenariusz zajęć 4
    Scenariusz zajęć 4
  • 18
    Scenariusz zajęć 5
    Scenariusz zajęć 5

Jestem nauczycielką przedszkola, ale również metodykiem, pedagogiem i terapeutą pedagogicznym. Na co dzień przede wszystkim wspieram merytorycznie kadrę Przedszkola Szkrabki w Warszawie, podsuwając wskazówki, metody aktywizujące dzieci i pobudzając do refleksji. W swojej pracy pedagogicznej łączę elementy wielu metod: planu daltońskiego, pedagogiki Montessorii, metody projektów badawczych itp. Doskonalę swój warsztat przede wszystkim w zakresie możliwości indywidualizowania pracy z dziećmi i wspierania dzieci zdolnych.

Od kilku lat współpracuję z wydawnictwami edukacyjnymi, pisząc programy wychowania przedszkolnego, podręczniki, tworząc pomoce dydaktyczne dla dzieci oraz materiały metodyczne dla nauczycieli.

Prowadzę warsztaty dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i rodziców, prezentując różne metody pracy z dzieckiem (przede wszystkim Plan Daltoński) oraz szerząc wiedzę na temat specyficznych trudności w uczeniu się (m.in. dysleksja).

Swoją wiedzą, doświadczeniem i materiałami dydaktycznymi dzielę się również na blogu www.przedszkolezpomyslem.pl.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Bajkoterapia z elementami filozofii"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie