Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla wychowawców, nauczycieli i dyrektorów, którzy szukają innowacyjnych metod i narzędzi, pozwalających uczniom na wspaniałą przygodę i bardziej efektywną naukę. Jeśli chcesz, by Twoi uczniowie nauczyli się samodzielności w myśleniu, wykorzystywali swoją kreatywność na zajęciach i poza nimi, a także okazali się ludźmi ceniącymi innowacyjność, to jest to kurs, który skierowany jest do Ciebie.
Czego się nauczę?
Kurs uczy metod i technik pomagających uczniom stać się samodzielnymi, innowacyjnymi i kreatywnymi. Biorąc udział w tym kursie nauczysz się prowadzić ucznia tak, by zyskał potrzebne kompetencje. Przekonasz się, jak proste jest wydobycie z ucznia kreatywności. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności pozwalające na bycie kreatywnym nauczycielem.
Co znajduje się w kursie?
Kurs podzielony jest na trzy, zgodne z tematem części. W każdej z nich znajduje się spora dawka teorii i ćwiczeń pomagających w treningu kreatywności na zajęciach z poszczególnych przedmiotów.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Samodzielność uczniaSamodzielność ucznia
-
03A jak myślą inni…?A jak myślą inni…?
-
04Jakie kompetencje nauczyciela pomogą w rozwoju ucznia?Jakie kompetencje nauczyciela pomogą w rozwoju ucznia?
-
05Od kreatywności nauczyciela do kreatywnego myślenie uczniaOd kreatywności nauczyciela do kreatywnego myślenie ucznia
-
06Mordercy pomysłówMordercy pomysłów
-
07Kreatywność uczniów - z przymrużeniem okaKreatywność uczniów - z przymrużeniem oka
-
08Co pomaga w kreatywnym myśleniu?Co pomaga w kreatywnym myśleniu?
-
09No dobrze, ale właściwie skąd biorą się twórcze pomysły?No dobrze, ale właściwie skąd biorą się twórcze pomysły?
-
10Kreatywne i innowacyjne metody nauczaniaKreatywne i innowacyjne metody nauczania
-
11Czym jest metoda projektu?Czym jest metoda projektu?
-
12Metoda narracyjno - modelarskaMetoda narracyjno - modelarska
-
13Jak rozwijać twórczy potencjał uczniów?Jak rozwijać twórczy potencjał uczniów?
-
14Storytelling w edukacjiStorytelling w edukacji
-
15PodsumowaniePodsumowanie
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.