Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl Mini-mediacje z dziećmi

Strona główna

Nowość

+ kurs+webinar

Mini-mediacje z dziećmi

Agnieszka Chęcińska-Kopiec

Cena regularna:
55

Kupuję

Cena w pakiecie 5 za 3 :
49

Kupuję w pakiecie 5 za 3

Dla Kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest dla nauczycieli i wychowawców w przedszkolach i szkołach podstawowych, którzy chcą wspierać dzieci i młodzież w stawaniu się silnymi psychicznie dorosłymi.

 

Czego się nauczę?

Podczas kursu dowiesz się czym jest porozumienie bez przemocy, jak korzystać z narzędzi minimediacji – aby towarzyszyć dzieciom w konflikcie i poszukiwaniu rozwiązań – nie będąc stroną konfliktu oraz nie narzucając rozwiązań. Ponadto dowiesz się, jak nasz mózg działa w stresie, jak rozpoznawać potrzeby. Otrzymasz praktyczne informacje i wskazówki, jak wprowadzić zasady minimediacji w codziennym życiu.

 

Co znajduje się w kursie?

Informacje zawarte w kursie pomogą nauczycielom i wychowawcom w poznawaniu siebie oraz swoich podopiecznych. Pomagają w zrozumieniu konfliktu, tego jak nauczyć się towarzyszyć dzieciom i wspierać ich w szukaniu rozwiązania. Wychowawcy oraz nauczyciele dowiedzą się, jak ważnym elementem życia jest nastawienie i wychowanie w duchu szukania rozwiązań. Badania pokazują, że wychowanie dzieci w duchu poszukiwania rozwiązań i wybierania przez nie rozwiązań "zwycięzca – zwycięzca” (z ang. Win – win) stanie się siłą niezbędną do dobrego samopoczucia emocjonalnego oraz do siły do dążenia i do osiągania celów.

  • Ważność kursu bezterminowo (dla użytkowników indywidualnych)
  • Poziom szkolenia zaawansowany
  • Czas trwania 3 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • Wstęp   Darmowa lekcja
    • lekcja
    • wideo
  • WEBINAR - Mini-mediacje z dziećmi - 3.06.2021  
    • lekcja
    • wideo
  • Porozumienie Bez Przemocy w życiu szkoły i przedszkola + WIDEO  
    • lekcja
    • wideo
  • Porozumienie bez przemocy (PBP) + WIDEO  
    • lekcja
    • wideo
  • Mózg na dłoni  
    • lekcja
  • 12 prac żyrafy + WIDEO  
    • lekcja
    • wideo
  • Słowa mury i słowa okna – czyli o dawaniu wsparcia, towarzyszeniu i okazywaniu zrozumienia  
    • lekcja
  • Zwroty, które mogą budować mur  
    • lekcja
  • Potrzeby oraz strategie ich osiągania – jak zachować komunikację w konflikcie + WIDEO  
    • lekcja
    • wideo
  • UCZUCIA  
    • lekcja
  • POTRZEBY  
    • lekcja
  • PROŚBA Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Minimediacje – czyli jak towarzyszyć dzieciom w konflikcie  
    • lekcja
  • Założenia minimediacji  
    • lekcja
  • Korzyści wynikające z wprowadzenia zasad minimediacji  
    • lekcja
  • "Słyszę – Nazywam – Otwieram” czyli magia SNO + WIDEO  
    • lekcja
    • wideo
  • Jak praktykować – czyli minimediacje w akcji!  
    • lekcja
  • Minimediacje z jednym dzieckiem  
    • lekcja
  • Minimediacje między dziećmi – minimediacje z 2 dzieci  
    • lekcja
  • ZAGROŻENIA i TENDENCJE  
    • lekcja
  • Ćwiczenia  
    • lekcja
  • Polecana literatura + WIDEO Zakończenie testem
    • lekcja
    • wideo
    • test
  • Podsumowanie Pobranie certyfikatu
    • lekcja
Powiększ obraz:

Agnieszka Chęcińska-Kopiec

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC), certyfikowany edukator pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli oraz Trener Umiejętności Społecznych TUS I oraz II stopnia

Pozostałe szkolenia tego autora

Jestem nauczycielem akademickim, adiunktem, doktorem nauk o zarządzaniu, akredytowanym praktykiem tutoringu, certyfikowanym trenerem minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC); certyfikowanym edukatorem pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli oraz Trenerem Umiejętności Społecznych TUS I oraz II stopnia.

Pomagam rodzicom i nauczycielom budować relacje oparte na miłości, empatii, szacunku i pozytywnej dyscyplinie, które są podstawowymi wartościami podczas długotrwałego procesu wychowania kompetentnych i szczęśliwych dzieci.

Pracuję jako adiunkt, nauczyciel akademicki od 2007 roku; a od 2012 roku wdrażam założenia tutoringu dbając o rozwój i wspierając swoich podopiecznych. Jako potwierdzenie efektów pracy w 2019 roku otrzymałam, podczas VII Gali Środowiska Studenckiego Kukucjusze 2019 AWF Katowice, wyróżnienie w kategorii Złote Serce. Od 2019 roku należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Stworzyłam Akademię Relacji, której celem jest szkolenie rodziców oraz wychowawców żłobków, przedszkoli i szkół – w szeroko rozumianej sztuce nawiązywania komunikacji i budowania relacji. Ponadto od 2021 roku z ramienia AWF Katowice jestem częścią ministerialnego projektu WF z AWF – gdzie odpowiedzialna jestem za przeszkolenie nauczycieli Wychowania Fizycznego z woj. Śląskiego i opolskiego z budowania relacji i wsparcia dla dzieci wracających po nauczaniu zdalnym do szkoły.

Należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Jestem autorką artykułów o wychowaniu i rozwoju w magazynach: “Świat Przedszkolaka” i “Świat Pierwszoklasisty” oraz na portalu Pozytywna Dyscyplina dla rodziców; Pozytywna Dyscyplina w szkole i klasie dla nauczycieli i rodziców dzieci szkolnych- Pogotowie Rodzicielskie; oraz Pomysłowi Rodzice.

Współpracuję z WyEdukowani – Akademią Projektowania Rozwoju; Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym (WOM) w Katowicach oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli (CDN) w Sosnowcu. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli (w tym Rad Pedagogicznych) oraz rodziców zarówno w formie stacjonarnej, online, jak i e-learningowej. Od 2016 roku ma za sobą przeprowadzenie około 500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz od 2020 roku około 600 godzin on-line; ponadto napisałam oraz nagrałam około 10 certyfikowanych kursów dla nauczycieli.

Pozytywna Dyscyplina w sposób bardzo obrazowy i jasny uczy, jak zrozumieć poszczególne zachowania dzieci, tłumaczy je od strony biologicznej jak i psychologicznej. Pozytywna Dyscyplina porządkuje potrzeby dzieci dając równocześnie narzędzia i techniki do ich zaspokajania. Łącząc Pozytywną Dyscyplinę, Minimediacje (bazujące na Porozumieniu bez przemocy, narzędzie do rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi) oraz SELF-REG (czyli obserwacji siebie i dzieci w celu nazywania i lokalizowania stresorów, by nauczyć się radzenia sobie z emocjami w trudnych momentach) podane w formie tutoringu (bazującym na sztuce zadawania pytań i szukaniu rozwiązań - nie dając gotowych odpowiedzi) - stworzyłam efektywny wachlarz narzędzi którymi dzielę się z Rodzicami oraz Wychowawcami, którzy zafascynowani są budowaniem relacji na bazie szacunku i zrozumienia.

Jako mama dwójki dzieci (Nastolatki i Przedszkolaka) i prawie idealna żona sukcesywnie wprowadzam założenia porozumienia bez przemocy do swojego domu. Oczywiście żadna metoda nie rozwiąże raz na zawsze wszystkich problemów – ale otrzymujemy wskazówki, jak budować relacje między rodzicami i dziećmi, (bo niezaspokojone potrzeby są głównym sprawcami tzw „złych” zachowań…)

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupełnić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Data wydania certyfikatu:

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"Mini-mediacje z dziećmi"

w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2021

Pieczątka szkolna24.pl i podpis dyrektora Urszula Marcinkowska

Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400