Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Strona główna

Nowość

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Aleksandra Kubala - Kulpińska

Cena regularna:
48

Kupuję

Cena w pakiecie 5 za 3 :
42

Kupuję w pakiecie 5 za 3

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs dedykowany jest głównie terapeutą pedagogicznym, ale również każdy  nauczyciel, wychowawca, pedagog, psycholog, specjalista znajdzie w nim sporą dawkę wiedzy na temat wdrażania TIK w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

 

Czego się nauczę?

  • Uporządkujesz swoją wiedzę dotyczącą specjalnych potrzeb edukacyjnych
  • Dowiesz się dlaczego warto pracować z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
  • Poznasz przykłady wykorzystania TIK w zależności od potrzeb ucznia
  • Dowiesz się jak indywidualizować pracę z uczniem
  • Poznasz ucznia z pokolenia Z
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące korzystania z technologii w czasie zajęć
  • Dowiesz się z jakich aplikacji warto korzystać

 

Co znajduje się w kursie?

  • Linki do zasobów internetowych
  • Multimedia
  • Przykłady aplikacji wraz z opisem
  • Pytania mające na celu rozwój samoświadomości i autorefleksji

 

  • Ważność kursu 365 dni
  • Poziom szkolenia zaawansowany
  • Czas trwania 5 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • Wstęp   Darmowa lekcja
    • lekcja
    • test
  • Czym są specjalne potrzeby edukacyjne ucznia  
    • lekcja
  • Uczniowie z niepełnosprawnością  
    • lekcja
  • Uczeń niedostosowany społecznie lub zagrożony społecznym niedostosowaniem  
    • lekcja
  • Uczeń z zaburzeniami zachowania lub emocji  
    • lekcja
  • Uczeń szczególnie uzdolniony Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Uczeń mający specyficzne trudności w uczeniu się  
    • lekcja
  • Uczeń mający deficyty kompetencji i, lub zaburzenia sprawności językowych  
    • lekcja
  • Uczeń przewlekle chory  
    • lekcja
  • Uczeń będący w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej i skazany na niepowodzenia edukacyjne  
    • lekcja
  • Uczeń zaniedbany środowiskowo w związku z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego i kontaktami środowiskowymi  
    • lekcja
  • Uczeń odmienny kulturowo oraz pobierający wcześniej naukę za granicą  
    • lekcja
  • Istota wykorzystania TIK w terapii  
    • lekcja
  • Uczeń z pokolenia Z  
    • lekcja
  • TIK w terapii Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Rola TIK w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  
    • lekcja
  • Wskazówki dla nauczyciela pracującego z wykorzystaniem TIK  
    • lekcja
  • Jak można wykorzystać TIK  
    • lekcja
  • Celowość stosowania TIK  
    • lekcja
  • W jaki sposób dokonać trafnego wyboru odpowiedniego narzędzia, aplikacji, programu  
    • lekcja
  • Stopniowanie trudności  
    • lekcja
  • Bezpieczeństwo i higiena pracy  
    • lekcja
  • Rekomendacje Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • TIK ponad wszystko?  
    • lekcja
  • W jaki sposób indywidualizować pracę z dzieckiem mającym specjalne potrzeby edukacyjne  
    • lekcja
  • Prowadzenie lekcji na kilku poziomach  
    • lekcja
  • Czas i polecenie  
    • lekcja
  • Aktywizujące metody pracy Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Kontrola  
    • lekcja
  • Ocena  
    • lekcja
  • Inne zalecenia podczas zajęć grupowych  
    • lekcja
  • Aplikacje mobilne, programy, serwisy do wykorzystania podczas zajęć z uczniem mającym specjalne potrzeby edukacyjne  
    • lekcja
  • Aplikacje wykorzystywane w ramach rozwijania twórczego potencjału uczniów Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Podsumowanie Pobranie certyfikatu
    • lekcja


Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie:  Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute 

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM.

Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupełnić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych"

w wymiarze 5 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2021

Pieczątka szkolna24.pl i podpis dyrektora Urszula Marcinkowska

Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400