Tytuł szkolenia

Higiena cyfrowa w pracy nauczyciela

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
59.00 zł
Marcelina Wnęk
Autor szkolenia Marcelina Wnęk
pedagog, terapeuta, promotor zdrowia, właściciel firmy edukacyjno-konsultacyjnej Win Your Life. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z...

pedagog, terapeuta, promotor zdrowia, właściciel firmy edukacyjno-konsultacyjnej Win Your Life. Całe swoje życie zawodowe oddaje się pracy z...

Webinar
5 za 3
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Marcelina Wnęk
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które czują, że praca on-line obniża / obniżyła jakość ich życia, w tym szczególnie nauczycieli walczących z poczuciem psychicznego wyczerpania w dobie edukacji on-line oraz chcących skutecznie wykonywać swoją pracę edukacyjną i wychowawczą, mimo ograniczenia bezpośredniego kontaktu z uczniami,.

 

Czego się nauczę?

W trakcie kursu:

– poznasz dane statystyczne opisujące efekty pracy zdalnej oraz psychosomatyczne symptomy cyfrowego wyczerpania

– dowiesz się jak zachować higienę psychiczną w tym jak organizować swoją przestrzeń i gospodarować czasem, by zapobiegać przemęczeniu organizmu

– poznasz aktywizujące techniki pracy on-line z uczniami – angażujące nie tylko intelekt, ale ciało i ducha

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z 3 części.

Pierwsza mówi o neurobiologicznych przyczynach i symptomach zmęczenia cyfrowego – czyli po czym poznać, czy problem nas dotyczy.

Druga – pozwala zrozumieć zasady zachowania higieny psychiczna w czasach pracy zdalnej

Trzecia – dostarcza pomysłów na lekcje online, które skierują uczniów w stronę pozacyfrowych aktywności

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 03
    Diagnozy poziomu edukacji cyfrowej w polskich szkołach - raport
    Diagnozy poziomu edukacji cyfrowej w polskich szkołach - raport
  • 04
    Wyniki badań CBOS
    Wyniki badań CBOS
  • 05
    Co oznacza praca zdalna dla nauczyciela? Co oznacza dla Ciebie?
    Co oznacza praca zdalna dla nauczyciela? Co oznacza dla Ciebie?
  • 06
    Cyfrowe zmęczenie – digital fatigue
    Cyfrowe zmęczenie – digital fatigue
  • 07
    Piramida Maslowa
    Piramida Maslowa
  • 08
    Jak zapobiegać negatywnym skutkom pracy online i izolacji społecznej
    Jak zapobiegać negatywnym skutkom pracy online i izolacji społecznej
  • 09
    Ograniczenie dysonansu poznawczego i destruktorów podczas pracy zdalnej
    Ograniczenie dysonansu poznawczego i destruktorów podczas pracy zdalnej
  • 10
    Wyznacz granice między pracą a życiem prywatnym
    Wyznacz granice między pracą a życiem prywatnym
  • 11
    Zaplanuj rytuały przejścia
    Zaplanuj rytuały przejścia
  • 12
    Zagospodaruj fizyczną przestrzeń
    Zagospodaruj fizyczną przestrzeń
  • 13
    Znajdź przestrzeń pozacyfrową dla czasu z bliskimi i odpoczynku
    Znajdź przestrzeń pozacyfrową dla czasu z bliskimi i odpoczynku
  • 14
    Minimalizowanie stresu związanego z nadmiernym dostępem do informacji
    Minimalizowanie stresu związanego z nadmiernym dostępem do informacji
  • 15
    Autogenny trening Shultza
    Autogenny trening Shultza
  • 16
    Mów stop panice wewnątrz i wokół Ciebie
    Mów stop panice wewnątrz i wokół Ciebie
  • 17
    Organizuj dla siebie i bliskich zajęcia na świeżym powietrzu i wspólną aktywność wymagającą wielopłaszczyznowego zaangażowania
    Organizuj dla siebie i bliskich zajęcia na świeżym powietrzu i wspólną aktywność wymagającą wielopłaszczyznowego zaangażowania
  • 18
    Uczeń a nauka zdalna
    Uczeń a nauka zdalna
  • 19
    Piramida Deal’a
    Piramida Deal’a
  • 20
    Skuteczne metody aktywizujące w pracy z uczniem
    Skuteczne metody aktywizujące w pracy z uczniem
  • 21
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Od ukończenia studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz uzyskania tytułu terapeuty angażuję się w pracę z ludźmi potrzebującymi wsparcia. Pierwsze lata na ścieżce zawodowej spędziłam aktywizując osoby z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodziny do twórczego, harmonijnego życia na miarę posiadanych zasobów. Kolejny okres zgłębiałam tajemnice Autyzmu pracując z wyjątkowymi Dziećmi ze Spektrum oraz asystując ich Opiekunom w procesie wychowania, dzieląc się wiedzą ze specjalistami na licznych szkoleniach i warsztatach organizowanych w ramach Stowarzyszenia Promitis. Następnie z Wrocławia przeniosłam się do Tbilisi – współtworząc tam Centrum Terapeutyczne Sunspace z którym mam przyjemność współpracować do dziś, szkoląc terapeutów w Centrum Neurorozwoju oraz współtworząc program edukacyjny dla otwieranego w 2018 roku kierunku terapia zajęciowa na Uniwersytecie Stanowym w Tbilisi.

Po powrocie do Polski działałam terapeutycznie wraz z kilkoma fundacjami na terenie Wrocławia, rozwijałam prowadziłam również działalność edukacyjną i szkoleniową, która dynamicznie rozwinęła się na łonie Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych.

Moją pasją od zawsze jest człowiek i jego niezwykłe możliwości rozwojowe oraz dążenie do życiowego spełnienia. Pracuję w duchu pedagogiki personalistycznej, holistycznej i w oparciu o najlepsze praktyki komunikacji bez przemocy. Prywatnie mama Rozalki i zapalony podróżnik.

Całość dotychczasowych doświadczeń życiowych, edukacyjnych i zawodowych oraz bogactwo kompetencji zdobyte w praktyce, kontaktach z cudownymi Ludźmi, wspólnym pokonywaniu słabości, w dążeniu do rozwoju i dobrego życia – zaowocowały Win Your Life – firmą, która powstała, by służyć wiedzą i realnym wsparciem na gruncie zawodowym i na ścieżce osobistego wzrostu.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Higiena cyfrowa w pracy nauczyciela"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie