Tytuł szkolenia

Nawyki skutecznego działania

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
0.00 zł
Aleksandra Zwolińska
Autor szkolenia Aleksandra Zwolińska
psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

5 za 3
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Zwolińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony dla osób chcących zwiększyć skuteczność stosowanych przez siebie metod zarządzania czasem, którym zależy na uporządkowaniu życia i pracy zgodnie z sumieniem i własnymi zasadami.

Jak wszystkie przygotowane przeze mnie kursy, tak i "Nawyki skutecznego działania” są dedykowane dla osób, które interesuje rzetelne traktowanie tematu rozwoju osobistego i poprzez kompletny zestaw ćwiczeń - rzeczywiste wprowadzanie zmian krok po kroku.

Czego się nauczę?

Schemat nawyków, których kształcenie ci proponujemy w tym kursie, odwołuje się do pierwszej części książki "7 nawyków skutecznego działania” Stephena Coveya, związanych z kształtowaniu osobistej wizji siebie i zarządzania sobą w czasie. W ramach tego kursu nauczysz się, czym są nawyki i jaką rolę odgrywają w naszym życiu. Nauczysz się nawyku powiększania swojego obszaru wpływu w każdej dziedzinie życia. Zaczniesz patrzeć na "całą układankę” prowadzonych przez siebie projektów. Poznasz sposoby działania zgodne z nawykiem „najpierw kamienie”, a także inne najbardziej praktyczne reguły zarządzania czasem. Nauczysz się, jak dbać o swoje zasoby i regularnie "ostrzyć piłę”.

Po ukończeniu szkolenia nabędziesz nowe nawyki, umożliwiające ci realizację kluczowych celów: zapewnienia sobie realnego wpływu na życie, zbudowania życiowej misji i przełożenia jej na codzienne działania.

Co znajduje się w kursie?

W kursie krok po kroku omawiamy najważniejsze nawyki umożliwiające bardziej skuteczne działania. Rozpoczniemy od nawyku zwiększania swojego wpływu na jak największy obszar rzeczywistości. Będziesz mieć okazję przyjrzeć się, na ile proaktywny jest twój język wypowiedzi i jak wpływa to na twoje poczucie skuteczności w życiu. Później spojrzymy na „całą układankę” twoich projektów (zarówno związanych z pracą, jak i twoim życiem) i wartości, jakie są związane dla ciebie z realizacją kluczowych życiowych ról. Potem dopiero sprawdzimy na ile znajdują odzwierciedlenie w twoim codziennym życiu, a jeśli uznasz, że niewielkie – pokażemy ci, jak w praktyczny sposób tego dokonać. Przeprowadzimy również rachunek twoich zasobów i pomożemy ci znaleźć sposoby na ich odnowę.

Wszystkie tematy poruszane w kursie omawiane są przy użyciu prostych, ale praktycznych przykładów. Wszystkie materiały, z którymi pracujemy dołączone zostały do kursu.

 Co jeszcze warto wiedzieć?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobach "ostrzenia piły” czyli budowania swojej odporności na stres, skorzystaj z kursu "Trening odporności na stres”.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Wprowadzenie
    Wprowadzenie
  • 03
    Jeszcze o nawykach
    Jeszcze o nawykach
  • 04
    Sinusoida motywacji
    Sinusoida motywacji
  • 05
    Nawyk: Ty wybierasz!
    Nawyk: Ty wybierasz!
  • 06
    Od czego zależy sukces?
    Od czego zależy sukces?
  • 07
    Wiara w determinizm
    Wiara w determinizm
  • 08
    Samospełniające się proroctwo
    Samospełniające się proroctwo
  • 09
    Ty wybierasz! – filar skuteczności
    Ty wybierasz! – filar skuteczności
  • 10
    Definicja „proaktywności”
    Definicja „proaktywności”
  • 11
    Parę słów o nawykach
    Parę słów o nawykach
  • 12
    Proaktywny język
    Proaktywny język
  • 13
    Model proaktywności
    Model proaktywności
  • 14
    Ćwiczenie: "co w mowie piszczy?”
    Ćwiczenie: "co w mowie piszczy?”
  • 15
    Mój obszar wpływu
    Mój obszar wpływu
  • 16
    Ćwiczenie: mój obszar wpływu
    Ćwiczenie: mój obszar wpływu
  • 17
    Ćwiczenie: dodatkowa lekcja wybierania
    Ćwiczenie: dodatkowa lekcja wybierania
  • 18
    Próba 30-dniowa
    Próba 30-dniowa
  • 19
    Zobacz całą układankę
    Zobacz całą układankę
  • 20
    Co znaczy „zobaczyć całą układankę”?
    Co znaczy „zobaczyć całą układankę”?
  • 21
    Ćwiczenie: Moja całość układanki
    Ćwiczenie: Moja całość układanki
  • 22
    Ćwiczenie: moja całość układanki – dodatkowe scenariusze
    Ćwiczenie: moja całość układanki – dodatkowe scenariusze
  • 23
    Określanie misji życiowej
    Określanie misji życiowej
  • 24
    Ćwiczenie: piramida Dilts’a
    Ćwiczenie: piramida Dilts’a
  • 25
    Układanka projektu
    Układanka projektu
  • 26
    Więcej o wartościach
    Więcej o wartościach
  • 27
    Koncentracja na zasadach
    Koncentracja na zasadach
  • 28
    Ćwiczenie: Role i wartości
    Ćwiczenie: Role i wartości
  • 29
    Próba 30-dniowa
    Próba 30-dniowa
  • 30
    Nawyk 3: Najpierw kamienie!
    Nawyk 3: Najpierw kamienie!
  • 31
    Stosowane metody zarządzania czasem
    Stosowane metody zarządzania czasem
  • 32
    Nawyk „Najpierw kamienie”
    Nawyk „Najpierw kamienie”
  • 33
    Ćwiczenie: lista rzeczy pilnych i ważnych
    Ćwiczenie: lista rzeczy pilnych i ważnych
  • 34
    Matryca Eisenhowera
    Matryca Eisenhowera
  • 35
    Jeszcze raz twoja lista rzeczy pilnych i ważnych
    Jeszcze raz twoja lista rzeczy pilnych i ważnych
  • 36
    Logika zarządzania czasem wg Eisenhowera
    Logika zarządzania czasem wg Eisenhowera
  • 37
    Ćwiczenie: Magia II ćwiartki
    Ćwiczenie: Magia II ćwiartki
  • 38
    Planowanie z wykorzystaniem II ćwiartki
    Planowanie z wykorzystaniem II ćwiartki
  • 39
    Korzyści z planowania z wykorzystaniem ćwiartki B
    Korzyści z planowania z wykorzystaniem ćwiartki B
  • 40
    Inne reguły planowania czasem
    Inne reguły planowania czasem
  • 41
    RUMAKi celów
    RUMAKi celów
  • 42
    Filtruj zawsze i wszędzie
    Filtruj zawsze i wszędzie
  • 43
    Nie czekaj, czekając
    Nie czekaj, czekając
  • 44
    Testuj czasochłonność
    Testuj czasochłonność
  • 45
    Raz, a dobrze
    Raz, a dobrze
  • 46
    Skuteczne delegowanie
    Skuteczne delegowanie
  • 47
    Kroki powierzania
    Kroki powierzania
  • 48
    Ćwiczenie: przekonania w delegowaniu
    Ćwiczenie: przekonania w delegowaniu
  • 49
    Ćwiczenie: powierzanie w praktyce
    Ćwiczenie: powierzanie w praktyce
  • 50
    Terminarz wspierający nawyk „najpierw kamienie”
    Terminarz wspierający nawyk „najpierw kamienie”
  • 51
    Próba 30-dniowa
    Próba 30-dniowa
  • 52
    Dodatek - ostrzenie piły
    Dodatek - ostrzenie piły
  • 53
    Różne wymiary odnowy
    Różne wymiary odnowy
  • 54
    Ćwiczenie: plan ostrzenia piły
    Ćwiczenie: plan ostrzenia piły
  • 55
    Stały rozwój
    Stały rozwój
  • 56
    Zakończenie
    Zakończenie

Absolwentka studiów psychologicznych (2003), Szkoły Trenerów TROP (2002) i szkolenia coachingowego „Akredytowany Coach” (ukończony kurs i zdany międzynarodowy egzamin ICF w 2014). Doświadczony konsultant zarządzania. Ceniona prelegentka spotkań rozwojowych, wykładowca zajęć na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.

Przez wiele lat związana z działami zarządzania zasobami ludzkimi w dużych przedsiębiorstwach. Obecnie swoich Klientów wspomaga, motywując do pozytywnych zmian zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. W pracy czerpie inspiracje z wielu dziedzin – psychologii, NLP, technik terapeutycznych czy metodyki zarządzania. W szkoleniach specjalizuje się w tematach związanych z rozwojem osobistym. Prowadzi warsztaty, wykłady oraz indywidualne spotkania z pracownikami placówek oświatowych, urzędów oraz firm prywatnych.

Jej szczególną pasją są działania prospołeczne. Dlatego stale prowadzi warsztaty, coachingi grupowe i projekty dedykowane rozwojowi kobiet w Fundacji Równoważnia, a jako coach pracuje również z osobami niepełnosprawnymi w Fundacji Widzialni.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Nawyki skutecznego działania"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie