Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w pracy z dzieckiem/uczniem z Zespołem Aspergera (ZA)

Nowość

Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w pracy z dzieckiem/uczniem z Zespołem Aspergera (ZA)

Anna Płusa

Cena:
35

Cena dla Szkolnastrona:
0,5 *

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do nauczycieli, pedagogów, psychologów oraz rodziców dzieci z zespołem Aspergera, zainteresowanych wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie uczenia się oraz nauczania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera.

 

Czego się nauczę?

Podczas trwania kursu usystematyzujesz swoją wiedzę na temat funkcjonowania w szkole ogólnodostępnej ucznia z zespołem Aspergera. Dowiesz się, z jakimi problemami najczęściej spotyka się dziecko z ZA w środowisku szkolnym. Zaprezentuję Ci kilka sprawdzonych narzędzi z obszaru TIK, które możesz stosować na zajęciach dydaktycznych, wychowawczych, czy pozaszkolnych, ale również do tworzenia własnych pomocy edukacyjnych.

 

Co znajduje się w kursie?

W kursie, oprócz teoretycznej wiedzy dotyczącej wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy z osobą z zespołem Aspergera, znajdziesz szczegółowe instrukcje tworzenia materiałów interaktywnych w proponowanych aplikacjach. Sedno kursu stanowi materiał samokształceniowy, który pomoże Ci stworzyć własne pomoce dydaktyczne.

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

Pracując na tym kursie, pamiętaj, że uczeń z ZA przyswaja wiedzę przede wszystkim obrazami i każdy z nich jest inny.

 

 

  • Ważność kursu
  • Poziom szkolenia podstawowy
  • Czas trwania 3 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • WSTĘP   Darmowa lekcja
    • lekcja
  • Geneza autyzmu Zakończenie testem
    • test
  • Cechy charakterystyczne ZA  
    • lekcja
  • Problemy w kontaktach z dzieckiem z zespołem Aspergera  
    • lekcja
  • Problemy w kontaktach z dzieckiem z zespołem Aspergera cd. Zakończenie testem
    • test
  • Raport IBE  
    • lekcja
  • Opis badania Zakończenie testem
    • test
  • Wyzwania dla nauczyciela związane ze szkołą Zakończenie testem
    • test
  • Co dają technologie informacyjno-komunikacyjne ?  
    • lekcja
  • Kody QR  
    • lekcja
  • Generator kodów QR on-line – instrukcja  
    • lekcja
  • LEARNING APPS  
    • lekcja
  • Gry edukacyjne w Learning Apps – instrukcja  
    • lekcja
  • Aplikacja Kahoot  
    • lekcja
  • Aplikacja Kahoot cd.  
    • lekcja
  • Dlaczego wsparcie wizualne jest ważne?  
    • lekcja
  • Aplikacja JigsawPlanet Zakończenie testem
    • test
  • Urządzenia mobilne Zakończenie testem
    • test
  • Praca dydaktyczno-wychowawcza rodzica Zakończenie testem
    • test
  • Współpraca z rodzicami - komunikacja  
    • lekcja
  • Jak działa kalendarz Google ? Zakończenie testem
    • test
  • Podsumowanie Zakończenie testem
    • test
  • certyfikat Pobranie certyfikatu
    • lekcja
Powiększ obraz:

Anna Płusa

Dyplomowany nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Częstochowie. 

Pozostałe szkolenia tego autora

 

Dyplomowany nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Częstochowie. Członek zarządu Sekcji Bibliotek Pedagogicznych i Szkolnych SBP oraz zespołu redakcyjnego serwisu E-pedagogiczna SBP. Zastępca redaktora ogólnopolskiego czasopisma elektronicznego Biuletyn Nauczycieli Bibliotekarzy.

Gorąca zwolenniczka wykorzystywania otwartych zasobów edukacyjnych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji. Jako ekspert z zakresu TIK aktywnie współuczestniczy w kreowaniu polityki regionalnej oraz ogólnopolskiej poprzez współpracę z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie, uczelniami wyższymi, samorządem terytorialnym i licznymi placówkami oświatowymi. Tworzy i wdraża programy edukacji regionalnej i europejskiej.

Autorka publikacji i programów autorskich z zakresu wspomagania szkół i placówek w obszarze TIK w edukacji, programów szkoleń, warsztatów oraz kursów e-learningowych skierowanych do nauczycieli bibliotekarzy oraz nauczycieli wszystkich typów szkół i placówek.

Kilkukrotnie (2010, 2014, 2016) wyróżniona Nagrodą Marszałka Województwa Śląskiego za szczególne osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze oraz wielokrotnie Nagrodą Dyrektora RODN „WOM” w Częstochowie za zaangażowanie i realizację zadań edukacyjnych na rzecz szkół i placówek oświatowych oraz wspieranie nauczycieli w ich rozwoju zawodowym. 

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupenić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w pracy z dzieckiem/uczniem z Zespołem Aspergera (ZA)"

w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2017

Podpis

Numer ewidencyjny w rejestrze instytucji szkoleniowych: 2.24/00165/2014

Data wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych: 04-06-2014