Tytuł szkolenia

WebQuest - metoda wykorzystująca TIK w projekcie uczniowskim

Cena regularna
45.00 zł
Anna Płusa
Autor szkolenia Anna Płusa
Dyplomowany nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Częstochowie.

Dyplomowany nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Częstochowie.

Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Anna Płusa
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę, dotyczącą stosowania w procesie uczenia się i nauczania nowoczesnych metod pracy wspomaganych nowymi technologiami. Skierowany jest on przede wszystkim do nauczycieli i uczniów, którzy w nowoczesny sposób chcą realizować zakładane w metodzie projektów cele dydaktyczno-wychowawcze. Cenne informacje dla siebie znajdą tu wszyscy zwolennicy i entuzjaści stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.

Czego się nauczę?

Poznasz podstawową metodę wykorzystywaną w pracy projektem edukacyjnym, którą jest WebQuest, ale rozpatrywaną w kontekście pracy z nowymi technologiami. Treści kursu skupiają się na obszarach wykorzystania narzędzi TIK w poszczególnych etapach realizacji projektu edukacyjnego/WebQuestu. Pojęcia te w kursie używane będą wymiennie. Dowiesz się za pomocą jakich programów można efektywnie gromadzić dokumentację projektową, monitorować i ewaluować projekt oraz jak w sposób atrakcyjny technicznie prezentować jego efekty.

Co znajduje się w kursie?

W kursie przybliżam Ci założenia projektu edukacyjnego, charakterystykę WebQuestu a następnie krok po kroku omawiam poszczególne etapy jego realizacji, zwracając uwagę na sytuacje edukacyjne, w których rekomendowane jest wykorzystanie technologii.  Wskazuję na zasadność uwzględniania w planowaniu pracy projektowej konkretnych narzędzi, portali i serwisów internetowych.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Projekt edukacyjny
    Projekt edukacyjny
  • 03
    WebQuest - opis
    WebQuest - opis
  • 04
    Czas realizacji
    Czas realizacji
  • 05
    Struktura WebQuestu cz. 1
    Struktura WebQuestu cz. 1
  • 06
    Struktura WebQuestu cz. 2
    Struktura WebQuestu cz. 2
  • 07
    Struktura WebQuestu cz. 3
    Struktura WebQuestu cz. 3
  • 08
    Technologie a formułowanie propozycji tematów WebQuestu
    Technologie a formułowanie propozycji tematów WebQuestu
  • 09
    Technologie a formułowanie propozycji tematów WebQuestu cd.
    Technologie a formułowanie propozycji tematów WebQuestu cd.
  • 10
    Technologie w zarządzaniu czasem projektowym oraz monitoringu projektu
    Technologie w zarządzaniu czasem projektowym oraz monitoringu projektu
  • 11
    Technologie w zarządzaniu czasem projektowym oraz monitoringu projektu cd.
    Technologie w zarządzaniu czasem projektowym oraz monitoringu projektu cd.
  • 12
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 1
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 1
  • 13
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 2
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 2
  • 14
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 3
    Dokumentacja WebQuestu w formie elektronicznej cz. 3
  • 15
    TIK w komunikacji WebQuestu
    TIK w komunikacji WebQuestu
  • 16
    Ocena i samoocena projektu i ewaluacja z wykorzystaniem technologii
    Ocena i samoocena projektu i ewaluacja z wykorzystaniem technologii
  • 17
    Ocena i samoocena projektu i ewaluacja z wykorzystaniem technologii cd.
    Ocena i samoocena projektu i ewaluacja z wykorzystaniem technologii cd.
  • 18
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 1
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 1
  • 19
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 2
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 2
  • 20
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 3
    Narzędzia TIK w prezentacji efektów WebQuestu cz. 3

Dyplomowany nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w Częstochowie. Członek zarządu Sekcji Bibliotek Pedagogicznych i Szkolnych SBP oraz zespołu redakcyjnego serwisu E-pedagogiczna SBP. Zastępca redaktora ogólnopolskiego czasopisma elektronicznego Biuletyn Nauczycieli Bibliotekarzy.

Gorąca zwolenniczka wykorzystywania otwartych zasobów edukacyjnych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji. Jako ekspert z zakresu TIK aktywnie współuczestniczy w kreowaniu polityki regionalnej oraz ogólnopolskiej poprzez współpracę z Ministerstwem Edukacji Narodowej, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji w Warszawie, uczelniami wyższymi, samorządem terytorialnym i licznymi placówkami oświatowymi. Tworzy i wdraża programy edukacji regionalnej i europejskiej.

Autorka publikacji i programów autorskich z zakresu wspomagania szkół i placówek w obszarze TIK w edukacji, programów szkoleń, warsztatów oraz kursów e-learningowych skierowanych do nauczycieli bibliotekarzy oraz nauczycieli wszystkich typów szkół i placówek.

Kilkukrotnie (2010, 2014, 2016) wyróżniona Nagrodą Marszałka Województwa Śląskiego za szczególne osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze oraz wielokrotnie Nagrodą Dyrektora RODN „WOM” w Częstochowie za zaangażowanie i realizację zadań edukacyjnych na rzecz szkół i placówek oświatowych oraz wspieranie nauczycieli w ich rozwoju zawodowym.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"WebQuest - metoda wykorzystująca TIK w projekcie uczniowskim"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie