Tytuł szkolenia

Metody rozwiązywania konfliktów w szkole

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
0.00 zł
Eliza Krzak
Autor szkolenia Eliza Krzak
psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

5 za 3
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Eliza Krzak
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Czy zastanawiałeś/aś się nad powodami występowania konfliktów? Dlaczego są one nieuniknione w codziennym życiu? Chcesz dowiedzieć się jak konstruktywnie i twórczo je rozwiązywać?
Jeśli tak, ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu poznasz zjawisko konfliktu i czynniki zwiększające jego powstawanie. Dowiesz się w jaki sposób Twoje doświadczenia życiowe i postrzeganie świata wpływa na relacje z innymi ludźmi.
Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do konstruktywnych metod rozwiązywania konfliktów. Otrzymasz praktyczne przykłady zastosowania zasad prawidłowej komunikacji podczas sytuacji konfliktowych z uczniami.

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z 4 rozdziałów dotyczących w kolejności: zjawiska konfliktu, analizy transakcyjnej mówiącej o tym jak własne doświadczenia życiowe wpływają na kontakty interpersonalne, stylów reagowania na konflikty oraz metod rozwiązywania konfliktów ze szczególnym uwzględnieniem metod dialogowych.
Dzięki temu Twoje umiejętności interpersonalne będą zwiększały się co realnie wpłynie na poprawę lub utrzymanie dobrych relacji z uczniami.

Co jeszcze warto wiedzieć?

W przygotowaniu jest kurs „W co grają uczniowie?”. Który będzie poszerzeniem zdobytej wiedzy w tym kursie, na który już teraz serdecznie zpraszam.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Konflikty
    Konflikty
  • 04
    Zaprogramowani do walki
    Zaprogramowani do walki
  • 05
    Współczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
    Współczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
  • 06
    Współczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
    Współczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
  • 07
    Osobiste mapy mentalne
    Osobiste mapy mentalne
  • 08
    Analiza transakcyjna
    Analiza transakcyjna
  • 09
    O skrypcie życiowym
    O skrypcie życiowym
  • 10
    O skrypcie życiowym
    O skrypcie życiowym
  • 11
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
  • 12
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
  • 13
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
    Trzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
  • 14
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
  • 15
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
  • 16
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
    Transakcje, a kontakty interpersonalne
  • 17
    Osobowość, a zaangażowanie w konflikt
    Osobowość, a zaangażowanie w konflikt
  • 18
    Osobowość, a zaangażowanie w konflikt
    Osobowość, a zaangażowanie w konflikt
  • 19
    Metody rozwiązywania konfliktów szkolnych
    Metody rozwiązywania konfliktów szkolnych
  • 20
    Metody rozwiązywania konfliktów szkolnych
    Metody rozwiązywania konfliktów szkolnych
  • 21
    Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
    Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
  • 22
    Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
    Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
  • 23
    Negocjacje
    Negocjacje
  • 24
    Negocjacje problemowe
    Negocjacje problemowe
  • 25
    Negocjacje problemowe - przykład
    Negocjacje problemowe - przykład
  • 26
    Mediacje
    Mediacje
  • 27
    Mediacje
    Mediacje
  • 28
    Podstawowe zasady mediacji
    Podstawowe zasady mediacji
  • 29
    Główne umiejętności mediatora
    Główne umiejętności mediatora
  • 30
    Mediacje wg modelu sześciu kroków
    Mediacje wg modelu sześciu kroków
  • 31
    Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
    Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
  • 32
    Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
    Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
  • 33
    Zakończenie
    Zakończenie
  • 34
    Certyfikat
    Certyfikat

Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.

Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.

Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.

Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Metody rozwiązywania konfliktów w szkole"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie