W co grają uczniowie?
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Jesteś nauczycielką/em. Pracujesz z uczniami codziennie. Chcesz być dla nich kimś ważnym i najlepiej jak potrafisz przekazywać swoją wiedzę. Możliwe, że często czujesz się przez nich niezrozumiany. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje.
W takim razie ten kurs jest dla Ciebie.
Czego się nauczę?
W trakcie kursu dowiesz się jakie Gry stosują uczniowie, by osiągnąć swoje cele. Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do zatrzymywania Gier. Otrzymasz też przykłady rozwiązywania sytuacji z Grą w tle w kontakcie z uczniami.
Co znajduje się w kursie?
Kurs składa się z 3 rozdziałów poprzedzonych wprowadzeniem do tematyki Gier.
Dowiesz się w nich w jakie Gry możesz być wciągany przez swoich uczniów. Ale poznasz również sposoby na zatrzymanie tych Gier.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Wszyscy wchodzimy w różnego rodzaju Gry. Umiejętność ich rozpoznawania jest dlatego ważną umiejętnością. I może również przydać się poza szkołą.
W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z kursem Metody rozwiązywania konfliktów w szkole, który będzie niejako wprowadzeniem do tego szkolenia
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Krótko o analizie transakcyjnejKrótko o analizie transakcyjnej
-
03Krótko o analizie transakcyjnejKrótko o analizie transakcyjnej
-
04Przyczyny podejmowania gierPrzyczyny podejmowania gier
-
05Rodzaje gier wg Ken'a Ernst'aRodzaje gier wg Ken'a Ernst'a
-
06Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?
-
07Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?
-
08Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?
-
09Zasady wszystkich gierZasady wszystkich gier
-
10DialogDialog
-
11Rodzaje reakcji nauczycielaRodzaje reakcji nauczyciela
-
12Nauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwyNauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwy
-
13Nauczyciel męczennikNauczyciel męczennik
-
14Nauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwyNauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwy
-
15Gry zakłócające spokójGry zakłócające spokój
-
16Gry przerywające tok lekcjiGry przerywające tok lekcji
-
17DrażliwyDrażliwy
-
18GłupiGłupi
-
19BłazenBłazen
-
20NiezdaraNiezdara
-
21Zmuś mnieZmuś mnie
-
22PodsumowaniePodsumowanie
-
23Gry typu przestępczegoGry typu przestępczego
-
24Policjanci i złodziejePolicjanci i złodzieje
-
25Chcę być wyrzuconyChcę być wyrzucony
-
26Wskazówki dla lepszego zrozumienia problemuWskazówki dla lepszego zrozumienia problemu
-
279 stanów ego (na podstawie K. Ernsta)9 stanów ego (na podstawie K. Ernsta)
-
28Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.
-
29WadaWada
-
30PodsumowaniePodsumowanie
-
31ProtestProtest
-
32UbóstwoUbóstwo
-
33Dlaczego Ty nie – tak, ale…Dlaczego Ty nie – tak, ale…
-
34Spóźniony referat, drewniana nogaSpóźniony referat, drewniana noga
-
35Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?
-
36Odmiana – zastawianie pułapki.Odmiana – zastawianie pułapki.
-
37Panna MuffetPanna Muffet
-
38Niech mają za swojeNiech mają za swoje
-
39Wyniosły i dumnyWyniosły i dumny
-
40Zrób coś dla mnieZrób coś dla mnie
-
41PończochaPończocha
-
42GwałtGwałt
Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.
Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.
Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.
Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją.