Tytuł szkolenia

Techniki zwiększania kreatywności w pracy z klasą

Cena regularna
45.00 zł
Aleksandra Zwolińska
Autor szkolenia Aleksandra Zwolińska
psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Zwolińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

- dla chcących zwiększyć swoją wiedzę na temat twórczości,

- dla chcących w praktyce generować mniej sztampowe rozwiązania również dla swoich problemów,

- dla chcących zachęcić swoich uczniów do stosowania bardziej twórczych metod pracy,

- dla poszukujących dla swoich klas metod pracy zapewniających lepszą integrację i dobrą komunikację w grupie.

Czego się nauczę? 

Kurs „Techniki zwiększania kreatywności w pracy z klasą” przeprowadzi cię od teorii do praktyki przez tematy związane z twórczym myśleniem i wykorzystaniem ich w pracy nauczyciela. To podsumowane w pigułce ustalenia psychologów na temat kreatywności i praktyczny przewodnik po technikach wzbogacających lekcję o narzędzia kreatywnego poszukiwania przez uczniów nowych jakościowo rozwiązań problemów.

Kurs jest obszerny merytorycznie, dając solidny zastrzyk wiedzy. Nie ogranicza się do suchej teorii.  Wybrane przez mnie techniki kreatywnego rozwiązywania problemów przetestowałam na wielu grupach szkoleniowych podczas przeszło dekady mojej pracy dydaktycznej.  Można je stosować jako dedykowane twórczości lekcje lub narzędzia do zaproponowania klasie przy rozwiązywaniu konkretnego problemu.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Inne korzyści ze zwiększania kreatywności w pracy z klasą
    Inne korzyści ze zwiększania kreatywności w pracy z klasą
  • 03
    Założenia dla treningu kreatywności
    Założenia dla treningu kreatywności
  • 04
    Zwiększania kreatywności w pracy z uczniem
    Zwiększania kreatywności w pracy z uczniem
  • 05
    Nagradzanie twórczych zachowań
    Nagradzanie twórczych zachowań
  • 06
    Twórczy klimat
    Twórczy klimat
  • 07
    Bezpieczna przestrzeń
    Bezpieczna przestrzeń
  • 08
    Dostęp do informacji
    Dostęp do informacji
  • 09
    Przełamać ciszę
    Przełamać ciszę
  • 10
    W grupie siła – ale i słabość!
    W grupie siła – ale i słabość!
  • 11
    Dobry humor i język
    Dobry humor i język
  • 12
    Zmiana kontekstu
    Zmiana kontekstu
  • 13
    Zmiana roli nauczyciela
    Zmiana roli nauczyciela
  • 14
    Twórcze myślenie – czym jest?
    Twórcze myślenie – czym jest?
  • 15
    Ćwiczenie: kreatywne definicje kreatywności
    Ćwiczenie: kreatywne definicje kreatywności
  • 16
    Składniki kreatywnego myślenia
    Składniki kreatywnego myślenia
  • 17
    Płynność myślenia
    Płynność myślenia
  • 18
    Myślenie dywergencyjne
    Myślenie dywergencyjne
  • 19
    Wyobraźnia twórcza
    Wyobraźnia twórcza
  • 20
    Metaforyczność
    Metaforyczność
  • 21
    Intuicja
    Intuicja
  • 22
    Przeszkody w twórczym myśleniu i działaniu
    Przeszkody w twórczym myśleniu i działaniu
  • 23
    Bariery osobiste w kreatywnym myśleniu
    Bariery osobiste w kreatywnym myśleniu
  • 24
    Inne bariery osobiste
    Inne bariery osobiste
  • 25
    Bariery grupowe w kreatywnym myśleniu
    Bariery grupowe w kreatywnym myśleniu
  • 26
    Inne bariery grupowe
    Inne bariery grupowe
  • 27
    Bariery systemowe w kreatywnym myśleniu
    Bariery systemowe w kreatywnym myśleniu
  • 28
    Trening kreatywności w pracy z klasą
    Trening kreatywności w pracy z klasą
  • 29
    Burza mózgów
    Burza mózgów
  • 30
    Przebieg burzy mózgów
    Przebieg burzy mózgów
  • 31
    Inne warianty burzy mózgów
    Inne warianty burzy mózgów
  • 32
    Sesja podstolików (Philips 66, „buzz session”)
    Sesja podstolików (Philips 66, „buzz session”)
  • 33
    Książka pomysłów
    Książka pomysłów
  • 34
    Techniki dyskusji moderowanych
    Techniki dyskusji moderowanych
  • 35
    Metoda Diagramu Ishikawy
    Metoda Diagramu Ishikawy
  • 36
    Dyskusja okrągłego stołu
    Dyskusja okrągłego stołu
  • 37
    Metody twórczego zmieniania myślenia
    Metody twórczego zmieniania myślenia
  • 38
    Metoda Walta Disney’a
    Metoda Walta Disney’a
  • 39
    Metoda sześciu kapeluszy De Bono
    Metoda sześciu kapeluszy De Bono
  • 40
    Na koniec
    Na koniec

Absolwentka studiów psychologicznych (2003), Szkoły Trenerów TROP (2002) i szkolenia coachingowego „Akredytowany Coach” (ukończony kurs i zdany międzynarodowy egzamin ICF w 2014). Doświadczony konsultant zarządzania. Ceniona prelegentka spotkań rozwojowych, wykładowca zajęć na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.

Przez wiele lat związana z działami zarządzania zasobami ludzkimi w dużych przedsiębiorstwach. Obecnie swoich Klientów wspomaga, motywując do pozytywnych zmian zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. W pracy czerpie inspiracje z wielu dziedzin – psychologii, NLP, technik terapeutycznych czy metodyki zarządzania. W szkoleniach specjalizuje się w tematach związanych z rozwojem osobistym. Prowadzi warsztaty, wykłady oraz indywidualne spotkania z pracownikami placówek oświatowych, urzędów oraz firm prywatnych.

Jej szczególną pasją są działania prospołeczne. Dlatego stale prowadzi warsztaty, coachingi grupowe i projekty dedykowane rozwojowi kobiet w Fundacji Równoważnia, a jako coach pracuje również z osobami niepełnosprawnymi w Fundacji Widzialni.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Techniki zwiększania kreatywności w pracy z klasą"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie