Tytuł szkolenia

Programowanie w PHP

Cena regularna
45.00 zł
Przemysław Marcinkowski
Autor szkolenia Przemysław Marcinkowski
Programista, webmaster, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Wyższej Szkoły Biznesu, ekspert WCAG 2.1

Programista, webmaster, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego i Wyższej Szkoły Biznesu, ekspert WCAG 2.1

Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Przemysław Marcinkowski
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest kurs?

Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli wszystkich typów szkół i placówek oświatowych, a także innych osób zainteresowanych poznaniem podstaw tworzenia dynamicznych stron internetowych opartych na języku PHP.

Czego się nauczę?

Celem kursu jest nabycie wiedzy praktycznej w zakresie stosowania rozwiązań umożliwiających stworzenie własnej, dynamicznej strony internetowej.

Co znajduje się w kursie?

Kurs został podzielony na rozdziały, w których krok po kroku omawiane są podstawowe i kluczowe składowe języka PHP. Zawiera wskazówki jak korzystać ze zmiennych, tablic, pętli, instrukcji warunkowych, funkcji. Ponadto omówione są popularne mechanizmy jak sesje czy walidacja danych pochodzących z formularzy. Wszystkie zagadnienia omawiane w kursie przedstawione są przy użyciu prostych przykładów zaprezentowanych w materiałach video. Pliki źródłowe zostały dołączone do kursu.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 03
    Instalacja serwera i konfiguracja
    Instalacja serwera i konfiguracja
  • 04
    Wstawianie kodu PHP
    Wstawianie kodu PHP
  • 05
    Zmienne, komentarze
    Zmienne, komentarze
  • 06
    Wypisywanie zmiennych, sekwencje sterujące
    Wypisywanie zmiennych, sekwencje sterujące
  • 07
    Typy zmiennych i zmiana typu
    Typy zmiennych i zmiana typu
  • 08
    Stałe
    Stałe
  • 09
    Operatory arytmetyczne i przypisania
    Operatory arytmetyczne i przypisania
  • 10
    Operatory inkrementacji i dekrementacji
    Operatory inkrementacji i dekrementacji
  • 11
    Zmienne zmiennych
    Zmienne zmiennych
  • 12
    Czym są tablice
    Czym są tablice
  • 13
    Tablice asocjacyjne
    Tablice asocjacyjne
  • 14
    Tablice wielowymiarowe
    Tablice wielowymiarowe
  • 15
    Sortowanie tablic
    Sortowanie tablic
  • 16
    Operacje na tablicach
    Operacje na tablicach
  • 17
    Tworzenie ciągów
    Tworzenie ciągów
  • 18
    Instrukcja warunkowa IF, ELSE, operatory porównania
    Instrukcja warunkowa IF, ELSE, operatory porównania
  • 19
    Operatory logiczne
    Operatory logiczne
  • 20
    Instrukcja SWITCH, CASE
    Instrukcja SWITCH, CASE
  • 21
    Pętla FOR
    Pętla FOR
  • 22
    Pętla WHILE, DO … WHILE
    Pętla WHILE, DO … WHILE
  • 23
    Pętla FOREACH
    Pętla FOREACH
  • 24
    Funkcje
    Funkcje
  • 25
    Zwracanie wartości przez funkcje
    Zwracanie wartości przez funkcje
  • 26
    Instrukcje INCLUDE i REQUIRE
    Instrukcje INCLUDE i REQUIRE
  • 27
    Zasięg zmiennych – zmienne globalne i lokalne
    Zasięg zmiennych – zmienne globalne i lokalne
  • 28
    Referencja
    Referencja
  • 29
    Rekurencja
    Rekurencja
  • 30
    Formularze (metody POST i GET) oraz zmienne superglobalne
    Formularze (metody POST i GET) oraz zmienne superglobalne
  • 31
    Walidacja danych formularzy
    Walidacja danych formularzy
  • 32
    Odnośniki
    Odnośniki
  • 33
    Obsługa sesji
    Obsługa sesji
  • 34
    Odczyt plików
    Odczyt plików
  • 35
    Zapis plików
    Zapis plików
  • 36
    Inne operacje na plikach i katalogach
    Inne operacje na plikach i katalogach
  • 37
    Operacje na ciągach znakowych
    Operacje na ciągach znakowych
  • 38
    Operacje na datach
    Operacje na datach
  • 39
    Wysyłanie e-mail
    Wysyłanie e-mail
  • 40
    Test końcowy
    Test końcowy

Absolwent Politechniki Częstochowskiej na kierunku Informatyka o specjalności Sieci komputerowe. Od 2002 roku zajmuje się projektowaniem i programowaniem aplikacji internetowych. Twórca wielu serwisów internetowych, sklepów oraz rozwiązań on-line dla biznesu. Współautor darmowego systemu PAD CMS stworzonego w ramach projektu Polskiej Akademii Dostępności realizowanego przez Fundację Widzialni i Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Jest również członkiem zarządu Fundacji Widzialni zajmującej się przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu i społecznemu, z którą współpracuje od samego początku jej istnienia jako ekspert ds. dostępności stron www. Przeprowadza audyty dostępności stron internetowych w oparciu o standard WCAG 2.1. Ocenia serwisy internetowe w ogólnopolskim konkursie ”Strona Internetowa bez Barier”. Jest również trenerem i twórcą autorskiego programu szkoleń nt. dostępności organizowanych przez Fundację. Współautor publikacji ”Podręcznik dobrych praktyk WCAG” oraz ”Raportu Dostępności” oceniającego stan stron internetowych administracji publicznej. Współtwórca metodologii badania stron internetowych pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych. Brał udział w konsultacjach nad Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności.

Były wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunkach związanych z programowaniem serwisów internetowych oraz na kierunku ”Włączenie Cyfrowe i Społeczne” na Uniwersytecie Śląskim.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Programowanie w PHP"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie