Lista kursów
Kursy obecne na platformie:
- Jak mówić, żeby uczniowie nas słuchali? Jak słuchać, żeby uczniowie do nas mówili?
- Stres - wróg czy sprzymierzeniec?
- Programowanie w PHP
- Elementy arteterapii w zajęciach z psem dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
- Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Techniki zwiększania kreatywności w pracy z klasą
- W co grają uczniowie?
- Elektroniczne formy książki
- Nawyki skutecznego działania
- Mobbing w pracy. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?
- Metody rozwiązywania konfliktów w szkole
- Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w pracy z dzieckiem/uczniem z Zespołem Aspergera (ZA)
- Programowanie w Scratch cz.1
- Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną - niezbędnik oligofrenopedagoga
- Pozyskiwanie środków i przygotowywanie projektów unijnych dla placówek oświatowych
- WebQuest - metoda wykorzystująca TIK w projekcie uczniowskim
- Język migowy dla nauczycieli cz. 1
- Przemoc wobec dzieci ze szczególnym uwzględnieniem przemocy seksualnej. Jak pomagać dziecku krzywdzonemu?
- Zarządzanie projektami unijnymi w placówce oświatowej
- Trening odporności na stres w pracy nauczyciela
- Wykorzystanie platformy e-podręczniki (MEN) w pracy ucznia, nauczyciela i rodzica – klasy I-III
- Praktyka Procedury Niebieskiej Karty
- Biblioteka szkolna – centrum czytelniczym placówki oświatowej
- Poznanie siebie i otaczającego świata poprzez zabawy i ćwiczenia z psem
- Prawo autorskie w pracy nauczyciela i ucznia
- RODO w oświacie
- Asertywny nauczyciel
- Zarządzanie stroną internetową w systemie Szkolnastrona.pl
- Wykorzystanie tablic interaktywnych – interaktywne zasoby dydaktyczne.
- Jak rozpoznać narkotyki i dopalacze?
- Wykorzystanie platformy e-podręczniki (MEN) w pracy ucznia, nauczyciela i rodzica – klasy IV-VI
- Bajkoterapia z elementami wizualizacji
- Wypalenie zawodowe nauczycieli – czym jest i jak sobie z nim radzić
- Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z zespołem Aspergera
- Vademecum Kompetentnego Dyrektora
- Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z Autyzmem
- Dobre relacje i owocna współpraca z rodzicami uczniów
- Promocja czytelnictwa – tradycyjne oraz nowoczesne formy i metody upowszechniania czytelnictwa
- Awans zawodowy nauczyciela - krok po kroku
- E-uzależnienia wśród uczniów - jak im przeciwdziałać
- Gry i zabawy integrujące uczniów
- Innowacja i eksperyment pedagogiczny w praktyce szkolnej
- Pomiar dydaktyczny i ewaluacja osiągnięć edukacyjnych uczniów
- Eksperyment jako metoda aktywizująca uczniów i nauczycieli
- Zabawa przez eksperyment w edukacji wczesnoszkolnej
- Excel w pracy nauczyciela
- Usprawnianie motoryki małej – ćwiczenia ręki
- Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Agresja, przemoc, mowa nienawiści – jak im przeciwdziałać?
- Terapia przez zabawę
- Prawa i obowiązki nauczyciela
- Doradztwo zawodowe w szkole podstawowej.
- Prawo pracy dla nauczycieli
- Koło ratunkowe dla każdego nauczyciela - 50 pomysłów na gry i zabawy edukacyjne aktywizujące uczniów w każdym wieku i na każdym przedmiocie.
- Co przeszkadza dzieciom uczyć się? Co przeszkadza nauczycielom nauczać? Sztuka kompromisu w relacjach.
- Patent na porywające lekcje języka angielskiego w grupach uczniów starszych gdzie czytanie i pisanie jest opanowane.
- Extreme fun with pre-schoolers - przedszkolak na zajęciach języka angielskiego.
- Zmysły prawidłowo zintegrowane- wykorzystanie elementów pedagogiki Marii Montessori podczas zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym,
- Inteligencja emocjonalna dzieci w każdym wieku - kiedy emocje pomagają, a kiedy przeszkadzają naszym uczniom? Jak skutecznie towarzyszyć uczniom w radzeniu sobie z wkraczaniem w strefę dyskomfortu w sytuacjach szkolnych.
- Grupa rówieśnicza - czego potrzebuje nastolatek aby zaangażować się w samodzielny proces uczenia się. Zjawisko i efekt 'odwróconej klasy'.
- Nowatorskie metody pracy na lekcji
- Pedagogika Montessori w szkole
- Ryzyko dysleksji u przedszkolaka. Profilaktyka, diagnoza i działanie
- Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej w przedszkolu ogólnodostępnym
- Vademecum Idealnego Wychowawcy
- Podstawowe założenia Planu Daltońskiego. Jak je wykorzystać w pracy z dzieckiem?
- Świetlica szkolnym centrum stymulowania rozwoju i kreatywności
- Jak pracować metodą projektów badawczych w przedszkolu?
- Zabawy językowe dla przedszkolaków wspierające naukę czytania
- Metody efektywnej nauki - techniki pamięciowe
- Rozwijanie umiejętności pracy metodami aktywnymi
- E-learning - nauczanie zdalne w praktyce
- Czas pracy nauczyciela i dyrektora placówki
- Terapia pedagogiczna z pomysłem
- Ocenianie kształtujące krok po kroku
- Skuteczna motywacja ucznia w nauczaniu zdalnym i w klasie
- Bezpieczeństwo w kształceniu na odległość
- Efektywna nauka zdalna - Metodyka nauczania i przepisy prawa
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w sytuacji kryzysowej
- Jak uczyć dzieci na odległość? Nauczanie zdalne w przedszkolu i klasach 1-3
- Odpowiedzialność prawna dyrektora i nauczyciela z tytułu niedopełnienia obowiązku zapewnienia bezpieczeństwa uczniom
- Neurodydaktyka i neuroedukacja - jak wykorzystać ją do zmian w nauczaniu
- Koncentracja na lekcjach i poza nimi
- Ocena pracy nauczyciela i dyrektora szkoły i placówki
- Organizacja pracy przedszkola zgodna z aktualnymi wymogami (COVID-19)
- Rola i zadania opiekuna stażu - nauczyciel stażysta - nauczyciel kontraktowy
- Jak zostać nauczycielem mianowanym? Awans zawodowy nauczyciela
- Jak zostać nauczycielem kontraktowym? Awans zawodowy nauczyciela
- Jak zostać nauczycielem dyplomowanym? Awans zawodowy nauczyciela
- Jak budować dobre relacje z rodzicami przedszkolaków i uczniów?
- Bajkoterapia z elementami dramy
- Bajkoterapia z elementami filozofii
- Zabawy matematyczne w przedszkolu
- Przedszkole od A do Z - vademecum wychowawcy przedszkolnego
- Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym
- Poczucie własnej wartości - wzmacnianie samooceny uczniów
- Jak założyć i prowadzić fanpage placówki na Facebooku?
- Nauczyciel jako lider - autorytet – mediator
- Dyscyplina w trudnej klasie
- Edukacja włączająca
- Escape room w edukacji
- Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów
- Przedszkolaki kochają ruch - pracujemy nad usprawnianiem motoryki dużej
- Jak organizować wydarzenia na cały rok przedszkolny - idealne pomysły
- Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa
- Jak przygotować deklarację dostępności
- Vademecum dostępności: czym jest dostępność cyfrowa
- Dostępna strona internetowa - poradnik Administratora
- Jak nauczyć dzieci pracować w grupie - nauka metodą projektu
- Ćwiczymy zmysł słuchu i aktywne słuchanie z najmłodszymi
- Pozytywna dyscyplina w żłobku i przedszkolu
- Rozwijanie przez konstruowanie - dlaczego warto aby dzieci planowały i tworzyły
- Pozytywna Dyscyplina w klasie
- Wychować ucznia – co to znaczy? Wychowawcza rola szkoły
- Pozytywna Dyscyplina w klasie
- Ochrona zdrowia psychicznego uczniów
- Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Kursy w przygotowaniu w najbliższym czasie:
- SELF-REG – czyli o sztuce samoregulacji w przedszkolu
- Mini-mediacje z dziećmi